PROJEKTI

Styria digital marketplaces

Združitev dveh blagovnih znamk v eno

Strinjali se boste, da obstaja veliko stvari, ki so dobre že same po sebi. Za nekatere pa velja tudi to, da v primeru združitve z drugimi lahko pride tudi do še veliko boljše kombinacije. To je veljalo tudi pri združitvi podjetij, ki sta stali za blagovnima znamkama mojedelo.com in bolha.com, ki od takrat naprej delujeta pod krovno blagovno znamko z imenom Styria digital marketplaces.

V duhu prijetnega dogodka

Kako na izviren in praktičen način sporočiti, da sta se dve podjetji združili pod eno ime? Izziv je bil še toliko večji, saj so bili udeleženci dogodka, na katerem je bilo to predstavljeno, iz medijskega in oglaševalskega sveta. To je preprosto pomenilo, da je naročnik imel le to priložnost, da naredi dober prvi vtis. Rešitev je morala biti kreativna, všečna in tudi uporabna, hkrati pa ponujati možnost pozitivne povezave s podjetji.

Na zdravje, nova sinergija!

Vsi vemo, da slavnostni dogodki vedno vključujejo tudi pogostitev. Slednje je naročnik ob obeležju združitve dveh podjetij pri pripravi promocijskega darila izkoristil na izviren način – z darilom, ki je na simbolen način komuniciral idejo dogodka: »One spirit, unlimited ideas« oz. posrečeno sinergijo dveh blagovnih znamk.

Besedna igra deluje v angleščini (spirit lahko pomeni duha ali žgano pijačo), brez dvoma pa so jo razumeli vsi obiskovalce medijske konference Sempl. Darilni paket je vseboval dve steklenički: gin in tonik, ki se skupaj v popolnosti povežeta v fantastičen gin tonik koktajl. Prav kombinacija priljubljene zmešane pijače je bila primerna izbira za sproščeno vzdušje na dogodku in komuniciranje prepoznavnosti spremembe na slovenskem trgu.

Naročnikov odziv

»Na prvo žogo smo želeli povezati združitev dveh uspešnih podjetij pod eno streho. Ker gre pri združitvi vedno za povezovanje dveh samostojnih komponent v skupno, še boljšo mešanico, smo ta koncept opredmetili z eno od najbolj poznanih mešanic pijač – gin tonikom.«

Ana Maruša Grah, vodja marketinga

9.5%

Decrease in bounce rate

22.5%

Increase in average session duration

130%

Increase in page views