PROJEKTI

SIJ – Slovenska industrija jekla

Darilo za poslovne partnerje in upravo

SIJ (Slovenska industrija jekla) je želela obdariti svoje poslovne partnerje z vrhunskim izdelkom, ki bi bil izdelan iz lastnega materiala, torej jekla. Na ta način so imeli namen preko promocijskega darila svojo osnovno surovino približati tako poslovnim sodelavcem kot zaposlenim v okviru lastnega in hčerinskih podjetij. 

Vodilni na svojem polju

Skupina SIJ – Slovenska industrija jekla je eden vodilnih proizvajalcev nerjavnih in specialnih jekel v Evropi. Vprašanje je bilo, kako torej uporabiti jeklo kot material pri kreiranju popolnoma vsakdanjega darila? Takega, ki je šlo v roke poslovnih partnerjev in uprave podjetja in ki ga je pospremil še tiskan poziv k strateškemu razmišljanju v prihodnosti.

SIJ je zavezan globalnim in evropskim podnebnim ciljem, prav tako deluje po načelih krožnega gospodarstva. S svojimi jekli in izdelki so partner za zeleni prehod Evrope, njihova podjetniška strategija je jasno začrtana.

Več kot strateška promocijska poteza

»Razmišljati strateško« je bilo osnovno vodilo in hkrati slogan, ki je privedel do končne ideje priprave in oblikovanja jeklenega šaha kot promocijskega darila. Izdelava te strateške igre je poleg naših podizvajalcev vključevala tudi hčerinska podjetja Skupine SIJ, ki so skupaj prišli do končnega izdelka.

Figure so oblikovane po idejni zasnovi zaposlenih v Skupini SIJ in izdelane iz njihovega jekla. Do barv figur so v podjetju SIJ Acroni prišli s posebno tehniko jedkanja, ki je figuram in igralni plošči dala ustrezen barvni odtenek. Kompaktna darilna škatla je bila skrbno pripravljena, prav tako ostali izvedbeni detajli.

Naročnikov odziv

»Skupina SIJ, d.d. veliko pozornosti posveča kakovosti in izvirnosti daril za svoje zaposlene in poslovne partnerje. Vsak prejemnik je dobil resnično unikatno darilo, ki je bilo narejeno premišljeno in v skladu z vizijo Skupine SIJ, d.d., ki stremi k najvišji kakovosti pri izdelavi svojih izdelkov, za svoje cenjene kupce. Projekt je časovno trajal več kot pol leta in je na koncu prinesel presenetljiv izdelek.«

Alenka Bizilj Kavrečič, specialistka za digitalni marketing

9.5%

Decrease in bounce rate

22.5%

Increase in average session duration

130%

Increase in page views