Podjetje, ki živi in diha drugače od drugih
Datapan je podjetje, ki že skoraj dve desetletji na trgu ponuja celovite rešitve, inovativne storitve in inteligentne produkte iz različnih področij. Danes se ukvarjajo z avtomatizacijo HVAC sistemov različnih namestitev, predvsem na področju navtike. Poleg vlaganja v vse prej omenjeno pa veliko vlagajo tudi v svoje zaposlene, njihovo usposabljanje, osebno rast in zadovoljstvo.
Živeti in delovati z željo po boljšem
Svoja prizadevanja za lepšo prihodnost nadgrajujejo še z vključevanjem v številne evropske naravovarstvene projekte kot aktiven promotor zelene oz. modre tehnologije. V okviru promocijske kampanje so z izbiro prijetnega in primernega darila (kot popolnoma vsakdanjega predmeta) želeli svoje zaposlene in poslovne partnerje opomniti na pomembno temo – ohranjanje okolja. En od njegovih najbolj jasnih pokazateljev je med drugim tudi pitna in čista voda.

Majhna dejanja za velike spremembe
Kot podjetju, ki prvenstveno deluje na področju navtike, je zgodba o vodi zelo blizu. Tako stekleničke kot promocijsko darilo predstavljajo enega od vidikov predanosti podjetja h globalnemu cilju ohranjanja okolja in dobrega počutja posameznika. Poleg splošnega zagotavljanja čim bolj udobnih pogojev za delo s tem darilom vsak dan pripomorejo k lepšemu in bolj zdravemu vzdušje v podjetju.
Med našo obsežno in raznoliko ponudbo stekleničk so se odločili za dokaj preprosto različico, ki smo jo opremili z njihovim logotipom in sloganom »Breathe the difference«. S tem so želeli posredovati sporočilo, da že majhne stvari v življenju štejejo in da je Datapan podjetje, ki s svojimi dejanji dokazuje predanost zdravemu načinu življenja. Z osredotočenostjo na to, kaj lahko storimo pri sebi, ljudem okoli nas pokažemo, da nam je resnično mar.
Naročnikov odziv
»Sporočiti smo želeli, da moramo s svojimi dejanji pokazati svojo predanost zdravemu načinu življenja in da majhne stvari sestavljajo celoten dan v našem življenju. Steklenice, ki smo jih pridobili, morda ne bodo spremenile sveta, vendar predstavljajo majhen korak. Našim zaposlenim bodo pokazale, da nam je mar zanje. Ko jih bomo podarili še našim poslovnim partnerjem, nam bodo pomagale ustvariti podobo odgovornega podjetja.«
Vladimir Jankijević, svetovalec za marketing